fredag 6. april 2012

Ikke helt planlagt

Etter en høst og vinter uten noe som helst form for sjukdom er det nå blitt min tur...
Kjente det ikke stemte helt på siste turen ute med Ole og Jon Arve fra Eidsvoll...Vi tok en tur rundt Hurdalsjøen og over Minneåsen...Pusta som en gal og lite stemte egentlig..
Bestemte meg for pause dagen etter for så å vispe noen turer lett i påsken...Men neida...
Våknet dagen etter med feber og kvalme..Faen meg liggi som en liten syte unge i 2 dager nå...Møkkalei!!
Med 3 unger i hus må Monica gjøre sine treninger inne på spinningrokken siden jeg ikke duger til noe...
Har hørt at det som ikke tar livet av en,gjør en sterkere så jeg satser på det..Sikkert lurt og ta litt pause også,selv om det frister og tråkke på ute...
Det som er bra er at Ole virkelig ser ut til å komme i form!! Han trener mye og riktig og virker kjempesterk!!!
                                                  "Broilerbrigaden" på tur...Ole og Erik!
Veldig kult at han også har gått til innkjøp av temposykkel!! Ser ut til at vi nå blir en liten gjeng som kommer til å kjøre litt lagtempo fremover...
Bare vente noen dager til disse to monsteren dukker opp til meg og Monica:

                                        Monica skal kjøre på dette plate hjulet fra Unaas i år...

Under bane NM i år er det nytt reglement..Både flere øvelser og ikke minst det at det nå ikke er lov til å skifte gir.Trur jaggu gamlefar skal prøve seg på team sprint sammen med Ole og Kristian..Mulig det blir en 1000m på meg også..Det er stor stas at vi i Reaper Racing stiller med 4 utøvere på bane NM ihvertfall!!
Enda mer stas er at det er muligheter for medalje på alle distansene!!
Ja,ja det er lange til enda..
Skal bli frisk så jeg får kommet meg ut noen runder før neste helg Ronde van Berg...Cowboy ritt i Larvik!!
Blir kun trening for min del og kommer ikke til å kaste meg ut i front..
Skal bare bli frsik først............
http://www.youtube.com/watch?v=7wAMW268QVw&feature=BFa&list=AL94UKMTqg-9BwaoR1V_yqNm5h417z2AaW&lf=list_related

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar