søndag 20. mai 2012

kommer seg...

Har vært en litt ugunstig treningsperiode nå,men er helt sikker på at det har vært lurt og roe seg ned...
Blitt litt lite blogging også,men trenger sove om kvelden fremfor å sitte på pc`n...Er oppe før faen om morran p.g.a jobb med høysesong så bruker jeg overskuddet kun til 2-3 timers vispeturer...Får til 4-5 økter i uka og føler nå at "hvilen" har gjort godt!!

Skulle få teste beina litt på Fjui lagtampoen 8.mai...
                                    The Duke,Ole,Kristian og Monica klare til start...

Eller var vi det???Jeg kan lite om mekking og setter bort nesten alt som må gjøres med verktøy...Men nå klarer jeg jaggu ikke de enkleste ting lengre heller....
Etter 350m løsna bakhjulet gitt...Makan til dust!! Ja ja...stoppa og fikk satt på igjen..Tro inn de andre og merket faktisk at beina funket som bare det...Koste meg opp til Årnes og hadde mye å kjølre med..Kristian har ikke trent noe særlig i vinter og merket bakkene godt...Ole i form og Monica kjørte bra!! Gikk fort nedover også gitt!!
Etter Årnes slutta giret til Monica å virke..TOM FOR STRØM!!! Trenger ikke verktøy til å lade Di2 giret heller da...Idiot!!
Stoppa å prøvde fikse noe??? Men det var jo bare en vits....
Tro inn Ole og Kristian nokså grinte på meg sjøl...Her kunne Monica fått en kjempetid så ødela jeg alt...
Så etter 500m til sprekker jaggu dyret fra Minnesund totalt!!!
Siden vi måtte 3 inn ble det en rar tur de siste 25km til mål...Sjelden jeg har sett en så jævlig sprekk altså...Ole og jeg måtte ligge på "rekke" og Kristian skjemet seg bak...Ække spesielt redd for formen hans utover i sesongen...Veit han er rå når det gjelder!!
Ja ja..tuslet inn på 2.34...15-20 min bak de beste i dag...Vi kunne nok kommet oss under 2.20 med fult lag og muligens ned mot 2.15 uten hjul og gir surr...Men det får man aldri vite...
Det som er bra er at beina virket,Ole virket og ikke minst virket Monica og fikk en sikkelig god økt hvor hun også nå slapp seg nedover...
Med tanke på sommerens lille fjelltur er det viktig!!

Til uka stiller jeg på UCK karusellen...Tenkte kjøre i ekspress klassen men tar det litt roligere varianten..Skal bare bruke det som trening og kjører for Harald og Runar som har kjørt knallbra i de 2 første rittene..Må få de på pallen igjen!!
Mulig det også blir Re-tempo onsdag...Ole,Harald og jeg.Håper tempodyret blir ferdig til da...Om ikke stiller jeg på racer..
Per Christian,et av ekorna på Rye sa til meg på Tønsberg samlingen  at her skulle du kjørt tempo Hertugen....På Bispeveien...Og det er nettopp der den går...32km paddeflatt!!

Monica kjører med Thrude og Anny...3 tempohester så der kommer det til å gå unna!! Skal bare lade giret hennes først!!

På Megamila stilte 17 Reapere på startstreken!!! Veldig morro!!



                                                  Smykket til Monica med nye hjul...

 Skulle egentlig kjørt sjøl,men mangler dyret mitt....Gleder meg veldig og skal trene endel tempo etter Jotunheimen rundt..
Kult å se at Harald og Runar satser litt tempo også...Blir jo fort 6-8 stk på temposykkel i grisefart rundt på Romerike nå....


                       Henrik kjørte også sitt første ritt...5km tempo og fullførte i god stil!!

                                 Monica med tempodronninga Camilla Hott rett bak seg...
                                                                        Harald

                                       Fantastisk kjøring av alle sammen og veldig morro!!

Nå blir det sykkelvask her på Dal!!
Neste lørdag er det Randsfjorden rundt...Her skal tjukken stille og håper bein og formen innfrir..Er nok viktig med tanke på Styrkeprøven og plass på laget.......
Burde passe meg bra siden det er nokså flatt...Men det skal jaggu kjøres om rekorden skal slås...
3t27min er vel målet...Grei fart på 152km det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar