søndag 6. mai 2012

Smart...

Bra dag på setet  idag!! Knallfint vær også!!
Dro på jobb kl.07.00 og syklet hjem...Helt klart fornuftig med 4 dager hvile nå!Først slapp hue vondten,så ble jeg mer opplagt og i dag funket beina igjen..Ihverfall på lav puls..Tenker jeg kjører ut uka på lilleskiva og samler overskudd til neste søndag..Skal kjøre Fuji lagtempo med Ole,Kristian og Monica...
                                                           Ole,NC rytter og hurragutt!!

                                                         Kristian..."Dyret fra Minne!!"
                                                             Monica og The Duke!

                             Blir kult å kjøre sammen med disse.Tar det som god trening!!
Til tirsdag skal klubben kjøre UCK karusell på Jessheim...Hadde tenkt til å kjøre men gjør lurt i å stå over denne gangen også..Blir med som Coach og følgebil...Jævlig gøy sist med så mange av oss på startstreken...Runar på pallen å greier...

Skal være flink kommende uker å komme meg i seng før...Jobber i blomster bransjen og vi har høysesong nå...Står opp  mellom 02.00-03.00 hver natt...Blir for lite med 4-5 timer søvn og tror nok også dette har satt meg litt ut av spill i det siste...

Så nå blir det spise riktig! ( I mitt tilfelle MAT!)
Sove nok og trene rolig!!
Henter meg nok inn gangske fort,og da skal det gå fort også...

                                           Dissa hjula er forresten helt rå å kjøre på!!!

http://nettbutikk.unaas.no/ds_product_info.php/products_id/119

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar