mandag 22. oktober 2012

Kort oppsummert uke...


Her kommer en kort oppsumering av min trenings uke i uke 42....

Mandag: Fri

Tirsdag: 4x8 terskel

Onsdag: Styrke bein + 1,5 time rulle sone 1

Torsdag: 4x8 terskel

Fredag: Styrke bein

Lørdag: 1 time sone 2

Søndag: 2t 40 min sone 1



Så litt om den faktiske tidsbruken i de forskjellige sonene...


På tirsdag og torsdag varmer jeg opp 20min i sone 1,og kjører ned 15 min i sone 1!!

= 1t 10 min

Onsdag varmer jeg opp 20min på romaskin i sone 1,så 10min på Ellipse maskin i sone 1 til slutt.
2 sånne økter i uka.
= 1 time

Så en langkjøring på 1,5 time onsdag og 2t 40min søndag

= 4t 10 min

Totalt sone 1 trening uke 42 = 6 t 20min

Sone 2 = 1 time

Sone 3 = 1t 4 min

Så kommer tilsammen 1 time styrke i tilegg.

Dette er ca.6 timer MINDRE trening en i samme periode som i fjor.
Resultat:
Mer uthvilt,sover bedre og hver enkelt økt blir kjørt mye bedre!!

Sånn har stort sett hele oktober vært for min del...

Nå er november like rundt hjørnet og det blir en liten økning på terskel øktene og 1-2 timer mer i sone 1...
Må jo trå litt ute enda!!

Om VI trur vi er tøffe??
Sjekk ut han karen under her...Da snakker vi!!!!!!!!!!!!!




RESPEKT!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar