mandag 29. oktober 2012

Det går likar no...

                  Nok en perfekt trenings uke... Synes det faktisk går svært lett om dagen..:)

Mandag : Styrke bein

Tirsdag: 4x8 intervall

Onsdag : Fri

Torsdag : 4x8 intervall

Fredag : styrke bein + 45 min sone 2 på Ellipse maskin

Lørdag: 2t20 min rolig sykling ute...

Søndag:4t 30 min rolig sykling ute

Dat var barnefri helg og når vi ikke trente gjorde vi ikke en dritt!!! Bare slappet av med god mat (Små mengder!!!) og lå på såffan!

Helgens turer ute er faktisk av de bedre turene i hele år...Supert vær og beina er helt fantastiske om dagen..Synes det er ganske flott at det møter 7 stk på tur i -7 grader i slutten av oktober!!

                                                  Her har vi ryggen til Sindre på 12 år!!!!


                                                        Bolle og kaffe stopp på Kjeller

Vi syklet 10mil søndagen. Sikkelig go-tur!! Pulsen krabbet så vidt over 120 i snitt og kjente ingenting i beina etterpå...Akkurat som en god langtur skal være..
Så da er det vel bare å holde igjen,følge programmet å bruke nøtta litt mer en i fjor...Blir ikkeno DNF til neste år!!!!!!!!!



Litt artig at så mange gosser seg litt over DNF rekka mi i år..Egentlig veldig motiverende..Enda mer motiverende er at det er så mange som har mål om kjøre fra meg...
Det gleder mitt ellers iskalde lille hjerte...

Kommer ikke helt utenom utstyr i bloggen min denne vinteren heller..
Sesongen 2013 skal jeg som kjent også kjøre på Giant...SELVFØLGELIG!!

Hjulene jeg skal bruke i 2013 er American Classic..

http://www.amclassic.com/en/index.php

Brukte dem i år på Jotunheimen rundt og på tempodyret..
               Disse skal jeg bruke på bane sykkelen min....Den kommer i desember...

                               58mm settet blir et knall sett til felles starter og kupperte ritt

85mm settet skal jeg bruke når det skal gå fort....Dette er et knall sett til Styrkeprøven!!

For de som ikke har sett den...Her noen bilder av Giant Propel...En vannvittig maskin som ikke alle er heldig å få kloa i faktisk...Kommer først i 2014....




Få satt på nye Shimano Di2 med 11 gir og denna:

                                    Mmmmmmmmmmmmmmmmm.......Blir stas gitt!!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar