onsdag 3. oktober 2012

Så var vi igang igjen...

      Faen så stille her...Monica og barna er i Arendal noen dager i høsferien....Møkk kjedelig!!




Første uka i oppkjøringen er i gang...Noe jeg har gledet meg til en stund...Deilig etter noen uker off..
Det er blitt høst og de fleste begynner trekke inn.Vel,det finnes jo noen ivrige syklister som holder på ute hele vinteren da...Prøver få til noen rolige turer ute i helgene om været er bra...Så blir det vel noen gåturer også...Gåing er undervurdert trening og bra for kropp og sjel!!

Hadde en knallfin tur ute på søndag..Bra vær og bra folk...10 stk syklet rolig i litt over 3 timer..
Så var det klart for Clark Kent`s superspinning tirsdag...4x8min terskel...Gullbein og kjempebra time..
I dag har jeg kjørt 2 timer rolig på Watt rulla...Phuuu.. Synes det var tungt...Men helt ok..Gøy og kjøre på rulla...Men krever litt tilvenning i forhold til spinningsykkelen..

Blir nok å kjøre mye på den fremover...Har til og med satt meg inn i hvordan den kan brukes....Laget løyper og programert inn intervall øktene...Flink har jeg vært...!!


I morra blir det spinning time på Sportica,Kløfta...4x8 min igjen hvor jeg kjører timen..Har vært knall bra oppmøte siste ukene og vi fyller salen nesten helt opp...Veldig artig!!


Freddan blir det 1 time sone2...
                                                         Da kommer a mor himat også...


Prøver få til en tur ut på søndag...Trille rolig i 3 timer..

Nå erre natta...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar