torsdag 9. februar 2012

JEZZ!!

                              Først det aller viktigste!!! Smykket er kommet og satt sammen!!
Mangler kun disse:

        Heldigvis kom de i posten idag!! 123gr carbon til en dullion kroner....Må jo være bra!!

Skal teste litt hjul fra Unaas og de vil jo kle smykket perfekt!!

   Gutta har fått sikkelig dreisen på hjulsettene, og det skal bli gøy og få teste de forskjellige modellene!!


                                             Rotor krank og Dura Ace Di2.6,4 kg ren lykke!!

Var hos Henrik på Foss og fikk stilt inn sykkelen i går.Sitter utrolig bra på smykket nå og utnytter kraften i tråkket på en helt annen måte...Har bare en ting og si:
HOLD HØYRE!!

Så til ukens trening.Det har vært en tøff periode og kjenner jeg er mett andre steder en i magan! Beina er smått stinne etter mange økter hvor jeg har vært innom sone 4 på alle sammen.
Avsluttet kapasitets perioden med 5x15 min terskel,hvor de 5 siste min gikk over i sone 4 på hvert drag.Sto på alle dragne..Tungt og litt vondt..
Kjørte en vispe økt i går sammen med Monica.Blir nok rolig og heller litt mengde trening en ukes tid nå.
Legger vel inn litt styrketråkk også.



                                                   Jeg visper og Monica kjører styrketråkk


Her er hjula vi skal kjøre på i sesongen 2012:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar