fredag 17. februar 2012

Mil etter mil.....

Lenge siden jeg har blogga nå.Vært mye hjemme og dagene går i ett..Veldig deilig at tiden flyr mot vår!!
Har fått trent bra uka etter kapasitets perioden,men kjnner nå at den har kostet litt...Viktig og roe seg litt nå og hente frem overskudd igjen.Kjenner at beina har fått litt bank..
Fått kjørt en 3x20min terskel,en rolig økt med styrketråkk og spinning timen min i går på Sats..Den satt noe fryktelig i beina så jeg tar fri i dag..Satser på minst 1 ute tur i helgen..Kribler noe veldig i beina når sola skinner og viene er bare...



Gleder meg som en unge til Mallorca om ikke lenge.Skal ha med nye smykket ned..Der blir det 15 dager med sanking av mil..Maasse menge trening kun avbrutt av 2-3 økter med full gass..Ække så nøye på klokka når det nærmer seg sesong start..kjører myyyyyyyyyyye mengde og prøver minst 1 tur i uka på 20 mil +.De øktene jeg kjører hardt,kjører jeg uten pulsklokka..Kommer til og kjøre endel pes og lagtempo...
Første ritter er 14 april så går det slag i slag frem til Jotunheimen rundt 6 juli...Blir vel noe etter det også har ikke planlagt noe særlig enda..
Nytt blir tempo ritt..Selv om nye smykket er kommer ,mangler jeg jo denne:
                                                   Værsting sykkel med Di2 selvfølgelig!!
Monica har også bestil lik og de kommer til påske...Monica skal kjøre på nye P-1000 plate hjulet fra Unaas som kommer likt med sykkelen.Ikke helt umulig at også jeg prøver de,men har disse i esken til og begynne med::

                                                   Helt greie disse også for og si det sånn!!
Synes det er mest morsomt når det går sikkelig fort og vi prøver få til et lite tempo miljø på øvre Romerike..Hadde vært gøy med 10-12 stk på tempo sykkel..Det finnes jo noen få lagtemporitt som hadde vært gøy å kjøre!!
Jeg har nevn Unaas flere ganger siste tiden.Klubben har gjort en avtale med Unaas cycling på blant annet hjul.De blir også vår nye kles leverandør..Brødrene Unaas satser sikkelig og det er gøy at Reaper Racing har fått til en god samarbeidsavtale med gutta..
Sjekk ut nettsiden deres her:
http://www.unaas.no/



                                                                 Emil og Espen Unaas
Jeg skal teste hjulene fra gutta i sesongen som kommer..De finner ikke bedre testpilot da jeg er tung,kjører røft og er god på å ødelegge..Men etter noen år med prøving og feiling skal nå hjulene være avhøy kvalitet og ikke minst rimelige..Gleder meg spseielt til det nye 80mm settet som er ankommet sjappa deres..Det tror jeg blir et rått hjulsett som "går styggfort!!"
Først skal jeg ha med meg disse på Mallorca:

CS-50 Tubular

Hjulsettet har særegne egenskaper som det finnes få, om ingen, andre
hjulsett som matcher. Hjulsettet er både svært stabilt, stivt og komfortabelt.
Bremseflaten på felgen har et spesielt bremsebelegg som gir en
langt bedre bremseeffekt enn mange andre karbonfelger på markedet, også
på vått føre. Samtidig er bremseflaten slitesterk og holder lengre enn de fleste
andre karbonhjulsett.

Med superlette 50mm høye karbonfelger, aluminiumsnav og karbonfibereiker
tilbyr vi et hjulsett som du garantert vil bli fornøyd med!

I helgen blir det gutte helg med både Hansen og Chris på besøk..Lenge siden eldste mann har vært her så det blir hyggelig.Tror jammen Truls,bror kommer en tur også..Stas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar