mandag 16. januar 2012

Bra helge økter...

Etter ei litt teit uke uten noe særlig trening ble det en bra helg.Følte meg litt bedre fredag og dro til Lillestrøm for og kjøre spinning med klubben....Hadde ny time på gang og selv om jeg hadde litt sår hals ble det helt ok..1,5time interval, 2x23min med 4 innlagte syre topper...Digg!
Lørdag avtalte jeg med Jo at vi skulle ut å gå (!!!) på beina i skauen..De fleste vil jo ut på ski,men vi går på beina i steden...Jo pleier og gå mye på beina som grunntrening.Med og uten truger....Han dra jaggu bildekk etter seg også..Knallbra trening og fint med variasjon..Jo er en eldgammal Eidsvoll syklist som også er med på Prosjekt 12,50..Er det noen jeg håper får plass på laget er det nettopp Jo som har gjort så mye for andre i sin egen klubb.
Gutta boyz labber inn i de dype skoger...Ble en kanllfin tur med mye vassing i snø.Bra "styrketrening" for beina..2,5 time i sone 1.. 118p i snitt.(ble litt i sone 2 enkelte knieker)
Litt sinere på dagen klemte jeg til med 2 timer på spinning rokken.Kjørte rolig også her og havnet på snittpuls 125p..Deilig med lange økt igjen.Har vært en stund siden sist.

                                                          Ble 4,5 time i sone 1 lørdag....

Synes lørdagens gå tur var såppass digg at jeg ville ha med Monica søndag.Hu hater ski og tenkte detta kunne være bra.Har vært ekstremt mye sykkel inne og litt avveksling er bare bra.

                                                                 Lokkemat funker....
Hu skryter fælt av at jeg ikke ville klatre opp i tårnet vi kom til på turen...Det kan dere lese om her:
http://sykkelmonica.blogspot.com/
MAKAN!!!


                                         Jeg klarer ihvertfall og holde meg på beina......
Igjen ble det en knallfin tur med bra vær og ca.-2 grader..Akkurat passe.Anbefaler alle som ikke liker ski særlig og gå på bina.Det er bare og finne en grusvei og labbe i vei..Er jo ikke mer en 15cm snø og da for man litt ekstra mottstand...

                                                              Klovner på tur..... Etter 2,5 time ute bqr det hjem til litt mat,før vi satte oss på rokken...Jehg skulle kjøre 2 timer rolig med styrketråkk og Monica skulle ha 2 timer rolig med krafttråkk..(5x10 sek spurt på syk mottstand!x 2)


Vi rakk jaggu håndball trunering med Sara på lørdag også..Henta "Hansen" siden jeg ikke hadde sett han hele uka.

                                                                   Ivrig tilskuer...

                                                               Super keeper Sara....

Idag har jeg fått kjørt 2,5 time i sone 1.En fin økt hvor det bare ble og vispe litt...Satt i 10min-sto i 10min osv...I morra er det intervall... 8x8min terskel....
HARE....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar