torsdag 19. januar 2012

Klargjort medaljemaskin.....

Ja ja da var banedyret til Monica endelig klar til Polen tur i helgen...Trodde det var en enkel sak med bane sykler når det hverken er bremser eller gir...Men neida....Her måtte vi bytte krank,kjøpe flere drev både forran og bak...Fikk bestilt og takket være Unaas gutta klarte vi få på plass alle deler i løpet av 3 dager...Råholt sykkel fikk bytta akslingen på platehjulet og limt på dekk...Jo dukka opp for og mekke litt...Jeg skrur som kjent ikke på en dritt i fare for og ødlegge alt jeg tar i...
Skifta kranken,men da vi skulle skifte drev forran passa det jaggu ikke...La på et større..Pokker,kjede for kort...Kjente det kokte litt...
Men alt ordner seg og vi fikk låne både drev og kjede til turen...
To runder hos Henrik på Foss sport med innstilling av dyret kommer til og gjøre susen.Det er enormt mye og hente på riktig sitte stilling.Og Henrik er knallgod på dette!!!

                                      Fikk jaggu mesterskaps drakta hennes på plass også...
                                    Kristian skal også ned så vi Reapere kommer til og bite fra oss litt...
Jada,gamlefar skal også utpå en tur..Må jo sette på plass ungutta litt!!prøvde tempodrakta i dag og det var stor forskjell fra før jul...Kiloene raser av!!!!
                                                            Her skal det kjøres........

Monica her siden desember kjørt litt mer spesifikk bane trening..Hun har noen bizarre mål for sesongen og håper det vi har gjort kommer til og innfri..
3000m er målet og ble jo som kjent Norges mester i 2011 på distansen..Hyun har kjørt 3min 56sek på i Polen før,men tror hun kan komme ned mot 3min 45 sek nå...Det er styggfort!!
Hu sier at hu aldri skal gi fra seg gullet på 3000m så lenge hu sykler...Har bare en ting og si: LETT!
                                                         "Best i alt,og alt er LETT!!"

For en stund siden startet jeg på en aldri så liten kostholdstilskudd "kur"...Har aldri hatt spesielt trua på sånt men er jaggu bra form om dagen..Ikke bare er det lettere og kjøre hard økter,men jeg kommer meg fortere etter øktene,er mer våken og uthvilt...Pleier ALLTID bli trøtt i 5-6 tiden om kvelden siden jeg er opp så tidlig om morran,men det er jeg ikke lengre..

Tror jammen detta stoffet har begynt og virke...Har ikke sug etter snop eller noe søtt lengre heller..ER fortsatt litt skeptisk,men kommer til og fortsette på detta...Jeg har skrevet litt mer utfyllende om produktet her:
http://hertugen.blogspot.com/2012/01/kosttilskudd.html

I går kjørte jeg en 8x8min terskel som gikk forbausende LETT!!
varmer opp i 20min.Pleier kjøre 3min sittende-2min stående -3min sittende...2min pause mellom dragene..Har så lyst til og kline til på de siste dragene men holder disiplinert igjen...

Fri i dag og Hansen er kommet på besøk i dag også..Avreise i morgen kl.9.10 med en 2 timers økt på ettermidagen i Polen...Sykkelforbundet har laget et sikkelig opplegg med 2 x 2 timers økter hele helgen,så en skal nok få kjørt seg litt..
Rapport følger.....

                                                                Feteste drakta i norge....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar