fredag 16. desember 2011

10 x 8 min...

Torsdag og klart for "Clark Kent`s superspinnig" på Sats i Lillestrøm.En av klubbens spinnigtimer som går hver torsdag kl.17.00...
Dro ned med hu som kaller meg sjefen og satt på sete til kl.16.00...Monica skulle kjøre 3x 20 min og jeg 10x 8min på terskel..
Varma bra opp og satte igang..Ettersom jeg har begynt med styrketråkk velger jeg nå og kjøre terskel dragene med litt mindre motstand og mer fart i beina..
Tungt som vanelig på de 3-4 første dragene,menså løsna det noe sikkelig!!
Hadde litt trøbbel med og holde pulsen under terskel (159p) og ble liggende mye på 160-162p..Gikk så innmari LETT lizzom...
Klarte roe meg og ikke gasse på mere ihvertfall..

Siden Monica og Kristian i klubben satser litt på banesykling blir det nok en tur på oss alle 3 til Polen på nyåret..
http://www.sykling.no/nyheter/arkivnyheterfraovrigegrener/Sider/Banesamlinger%20i%20januar%20og%20februar.aspx

Skal bli kult og leie en bane sykkel og få testet dette også.Kjenner jeg meg rett så blir jeg vel bitt av bane basillen og kjøper meg en bane sykkel etterhvert...
                                                                     Banen i Polen....

http://www.facebook.com/messages/?action=read&tid=5994f046bd8c456694aaeb03cb634afd#!/pages/Norsk-banesykling/192012300839409?sk=wall 

                                                               Denne er jo nokså fet.......

            Monica kommer til og kjøre styggfort både på tempo og bane ser det ut...Her er en liten hilsen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar