torsdag 8. desember 2011

Terrortest...

Sånn ja...Klar for "terrortesten" da..1 time full gass på watt rulla..Forrige test for 6 uker siden blei sikkelig tung.Gikk ut med idiot trøkk,430W og sprakk som en ballong etter 15min..Terskel watt på 312 så det var jo smart.
                                                      Jo og Hertugen på Holkeby "test senter".

Fikk varma bra opp i 20min.Virka fin i beina og var veldig bestemt på og ikke gå ut for høyt.Skulle legge meg på 305-310W første 30min.
Så var vi igang....Rett opp i 310W og lå der en stund...Pulsen var fin og lpå lenge på terskel (159p).Økte litt etter 12-13min og la meg på 315-320W..Pulsen steg til 165-167p
Her kan jeg ligge lenge og hadde full kontroll...
SÅ....Tror du ikke den forbanna rulla stoppa etter 17min og 30 sek!?!?!?!?!?
Hva skjer a?Fikk den kjapt igang etter noen sek,men må stoppe helt opp for og få den i gang igjen...Gassa på og rett opp i 350W...Slapp meg ned igjen men merket at detta gjorde vondt...Stivna som en stokk og bare hælvete..Itilegg er den værste tiden mellom 20min og 40min...De 20 minuttene er helt jævlige..Jobba som en tulling for og jholde watten over 300...Pulsen gikk rett i taket og ble liggende på 169-172..Alt for høyt..VONDT!!
                                                               Tøff på oppvarminga da...

Kom helt ut av rytmen og måtte jobbe ekstremt tungt for og holde trøkket over 300w..
Så skjer det jaggu igjen..Full stopp på rulla..FAEN..Rett før jeg klikker!!
Ny re-start igjen.Enda tyngre og holde watten oppe...Enda stivere...MÅ SPY....
Hælvete..All motivasjon knust etter den siste stoppen,kvlam og bein som tømmerstokker...
Måtte kaste inn hånkle etter 45min......
For meg er det det værste som kan skje og måtte gi seg.."klarer ikke mer"...Hva faen er det for noe da??
Kan sikkert unskylde med mye,men det gidder jeg ikke!! Jeg klarte ikke mer i dag!
Skuffa,sur,litt mer skuffa,forbanna og fryktelig sliten la jeg sykkelen i bilen til Jo i visshet om at jeg ga meg...15min igjen og gii seg??? makan til kylling!! FLAUT!!


Ja ja..Endte på 306w,166 i snitt puls..
Testen for 6 uker siden var på 296w på samme puls..
Men 2 kg lettere nå!
Det gir 3,4 watt pr.kg og litt bedre en sist..
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt igjen!!!

Blir vel en 2 timer i sone 1 i løpet av helgen....Så blir det blodfylla med såkalte venner i såkalt lystig lag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar