torsdag 29. desember 2011

Jul sa folk....

Fyttikatta jeg er lei julemat...Ikke det at jeg har spist så fryktelig mye,men det er nok lizzom...Bortsett fra riskrem da..Har vel fått i meg nok for en stund..
                   Føler meg litt som han fyren her,men har faktisk ikke gått opp noen ting i jula...
Julaften fikk jeg kjørt en 2 timer rolig med styrketråkk..Funket veldig bra og beina kjentes helt suverene ut.
1.juledag var det klart for 8x8min intervall på rokken...Også det en helt suveren økt..
2.juledag var det famile lunsj på Riis med besøk av min gode venn Håkon med familie..Ble en lang dag og var ikke hjemme før ved 23.00 tiden..Litt seint med tanke på at jeg skulle opp kl.02.00 på jobb..
Veldig ugunstig skulle det vise seg..
Skulle kjøre en 6x8min intervall...Det ble en helt jævlig økt..Det pleier som regel og løsne etter et par drag,men denne gangen ble det bare værre og værre...Holdt på og gi opp etter 4 draget..Blei forbanna som jeg pleier når ting ikke funker og beit tenna sammen..Vondt i bein og hue men gjennomførte ihvertfall..

Igår ble det 2 timer rolig uten styrketråkk..Vispa lett og beina føltes litt bedre igjen.
Kjøpte en 2xu sokker,bukse og trøye til Monica til jul...Buksa måtte byttes i en mindre str. og vi dro ut for og fikse dette igår.Utsolgt overalt så da ble det bukse opå meg i steden..
Hadde på buksa i gårkveld og det var en litt merkelig følse..Enda rarere var det og ta den av seg faktisk..Klarer ikke helt og sette fingeren på hva disse klærne gjør,men en litt kjølene effekt hadde det ihvertfall. Så føles det ut som beina er vektløse..Merkelig!!Kommer til og bruke denna buksa mye tipper jeg..

Faktisk i dag alt på mølla..Skal gå "dødsdrag" som vi kaller det..Kommer tilbake til detta neste gang.....

Har en knallfin sykkel til salgs..Skal selge sønnen min sin "ubrukte" racer..Gått kun 20 mil...
                    Selges med Dura Ace bremsser og gir...Rotor 3D krank. Men uten hjul.
2011 modell som passer for de mellom 175-185cm ca..Selges for 25.000; Det er grise billig!!
Bare ta kontakt om du skal ha ny sykkel eller kjenner noen som er ute etter noe nytt...mob:97701250


Så fikk vi endelig bestil fly til Mallorca i mars også..Skal ned i uke 12-13 og få kjørt langt og rolig...Uke 12 blir sammen med Jo og noen fra Reaper Racing og i uke 13 kommer Monica ned...
Her kan du se film fra oppholdet ifjor:

http://www.youtube.com/watch?
v=PxEqY2JUqcU&list=UU8uHzTFvxRTfWqGoiGiXKIg&index=7&feature=plcp

Er vel noen kg lettere i år.....
Ganske fint og sykle på Mallorca egentlig...Når du bor i Palma har du "fjellene" vestover og flatene østover..Fine veier og ikke alt for mye trafikk..14 dager på sete her er en knall god oppladning på sesongen..Kommer hejm til påske og forhåpentligvis tørre veier..Da blir det mange mil i påska også...Hadde knall suksess med det i fjor og de siste små kilone raser av her..

Men nå er det "dødsdrag" på menyen med Monica..Et helvete på mølla som skal få opp o2 opptaket til første bane samling i Polen om noen uker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar