onsdag 21. desember 2011

8x8 min terskel....

"To be a cyclist is to be a student of pain....at cycling's core lies pain, hard and bitter as the pit inside a juicy peach. It doesn't matter if you're sprinting for an Olympic medal, a town sign, a trailhead, or the rest stop with the homemade brownies. If you never confront pain, you're missing the essence of the sport. Without pain, there's no adversity. Without adversity, no challenge. Without challenge, no improvement. No improvement, no sense of accomplishment and no deep-down joy. Might as well be playing Tiddly-Winks."
                                                          Fotball spillere er kyllinger!!

                                      http://www.youtube.com/watch?v=g2o5UxDs-N0

Tirsdag og klart for intervall økt.8x8xmin på terskel på spinning rokken..Varma bra opp og som vanelig snuste jeg litt på terskel under oppvarmingen..Dette skulle vise seg og bli mye tyngre en jegg trudde gitt....
1 og 2 draget var så jævlig at jeg trudde jeg måtte gi meg...GI SEG??? Ikke faen..Bare og ta seg sammen og jobbe videre...3-4 draget litt bedre før det begynner og løsne...på 6 draget løsner det sikkelig og kunne sikkert kjørt et par til..Men lurt og gi seg også..
Kjører 3 min sittende,2 min stående og 3 min sittende..Prøver og sitte som på en temposykkel og tråkke sikkelig med runde tråkk..
                                     Denna er jo ikke langt unna,så må jo trene litt på tråkket...

Skal trene mye på temposykkel med Kristian og gi han sikkelig kamp...Han hadde 13.15 på mila i år og skal vel ned på 12 tallet på Kalas mila om de ødelagte beina hans kommer seg...Skal i hvertfall gi han god match på tempo treningene våre...Det blir noen svarte lyn på veien til våren så: HOLD HØYRE!!


                                                     Har vel litt og lære av han her...

                                     http://www.youtube.com/watch?v=mLuaUQxjy48

Fri i dag og ny intervall i morgen..Clark Kent kjører årets siste spinning time på Sats i Lillestrøm..Blir vel 3x20min tenker jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar