mandag 5. desember 2011

Så dææææææææææær fornøyd....

Denne uke ble det "bare" 4 økter..Litt i overkant mye og gjøre hjemme,men nå er det jaggu snart ferdig også.
Snekker Jo har svingt seg noe voldsomt og det er kun noen få liste greier igjen.Formann kom på lørdag og hjalp meg med flytte lass og vi fikk rydda bra ute i boder og plank......
Var innom Råholt sykkel og fikk vite at ramma mi var kommet så nå blir det julepresang på far også....

Mangler nå kun bremsene som jeg skal få bestilt denne uka,så er smykket komplett og kan settes sammen..

Torsdag ble det 2 timer rolig sone 1...Snittpuls på 126 og fin i beina..
Fredag var det duket for "The Dukes power hour" på Sats i Lillestrøm.1,5 time med intervall fra hælvete...
9min terskel-3min full spiker-9 min terskel-3 min full spiker....x 2 sa folk!!
Med kcal inntak som en liten maur denne uka ble jeg noe skjelven i pausen gitt...Ligger på rett over 1000kcal om dagen,noe som er sykt lite...(Jeg er ikke normal og dette bør/skal ikke andre drive med!!!)
Etter og ha drevet rovdrift på dette smykket av en kropp i over 25år tåler den ufattelig mye i alle rettninger.Sykla Trondheim -Oslo i 2004 på 2 Snickers og en cokka...Ække normalt det heller..
Er faktisk så dårlig på kosthold og spise i praksis at dette er vel det jeg ser på som den største utfordringen på Styrkeprøven neste år..Må bare lære meg detta assa....

Men Spinninga gikk bra fredag og fikk sikkelig kjørt meg..Drar meg opp mot maks puls på 3min dragene og nådde vel 182p på det meste..(189P max)

Skulle egentlig ut på søndag og kjøre 4 timer rolig,men flytting og ommøblering kom forran denne gangen..Skal ha nesten 30 stk på julemiddag  neste helg og det er litt og styre med.

NÅ blir det et par uker mot jul med mye jobbing og opp ved 2 tiden på natta..Trener da når jeg føler meg uthvilt og håper på 3 økter i uka frem til jul.Kjører da intervall tipper jeg.
Skal også kjøre "terror testen" på torsdag.1 time max på wattrulla...
                                                          Gleder meg til "terror test".........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar