mandag 12. desember 2011

Roer ned litt....

Forrige uke ble det bare 3 økter..Men det er helt greit og ta et par roliger uker nå.Blir jo endel natte jobbing og gidder ikke presse meg igjennom trening bare for og få timer.Beina trenger litt hvile også.

3 dager uten trening på rad og beina kjennes bra ut..Kroppen derimot er fullstendig vrak etter helgens festligheter..


                                  http://www.youtube.com/watch?v=WccfbPQNMbg&ob=av2e

Tydelig at "skomaker Andersen" er for gammal for blodfylla...Trodde min siste time var kommet søndag..Eneste trøsten er at det var jaggu mange som kasta (opp) inn årene lenge før meg!!

I dag kjørte jeg 2 timer i sone 1 med styrketråkk.Har aldri kjørt styrketråkk før så dette var litt gøy..Etter 30 min dro jeg til og kjørte 4x5min blytungt...2 min pause mellom hvert drag stående på lett motstand..Viktig og holde styrketråkk i sone 1 også!!
Kjørte 20min til i normal sone 1,før jeg kjørte nye 4x5min..
Funket utrolig bra og kommer til og kjøre styrketråkk fremover...
Beina er bra og tror noen dagers hvile bare har vært bra..
I morra er det intervall,enten 4x20min eller 6x15.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar