lørdag 24. desember 2011

Lett som en fjær.....

Føler meg veldig lett og fin om dagen..Beina er også veldig bra og det er tydelig at det har vært lurt og slippe opp litt..kjørt mye lange terskel økter og mye tungt også på de rolige øktene.Har ligget på ca.10 timer i uka som er  ca.5 timer færre en tidligere i høst.
Kjente det på kroppen at jeg måtte bremse litt når det ble litt mer nattejobbing mot jul..Nå har jeg noen dager fri fra jobb og henter meg fort inn igjen..

Tordag var det klert for Clark kent superspinning på Lillestrøm.Skulle kjøre 3 x20min på terskel.
Fikk varma bra opp og følte meg super pigg...Endelig var bein,kroppen og hue samkjørt igjen..
Bestemte meg likegodt for og kjøre alle 3 dragnene stående..LETT!!
Gikk helt supert og vakke i nærheten av sliten engang etterpå..Merkelig og litt mer søvn hjelper gitt!!
Fredag og eldstemann Chrisatopher er jaggu blitt 18 år...

Tok men Hansen og Hnrik for feiring i Lillestrøm...Monica var hjemme og tok i mot julebesøk fra Arendal og sneik seg til et par timer på rokken..
Kjøpte med jultre på vei hjem og ungene pyntet mens de andre dytta tryne full av sjokkis...(Ikke jeg da seff!)


Så blei det julaften gitt...Alle barna hjemme og veldig stas..Sto opp litt tidlig og skulle kjøre 2 timer rolig med styrketråkk.Gikk som en drøm..Kjørte 20min rolig før 4x5 min styrketråkk...2min pause mellom dragene...Holder pulsen i sone 1 her også..Kjørte mye tyngre i dag en tidligere..Enda en indikasjon på at den lille "hvile" perioden har vært bra!!
Kjørte nye 20 min rolig før en ny serie med styrketråkk...
                                                                  Rett i isdusj etterpå...

Nå skal det feires jul med grøt til barna...Og nissemor har lovet myke pakker til far.......


Blir nok ei lita økt i morra også....

 http://www.reaperracing.no/dokumenter/jul2011.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar