lørdag 31. desember 2011

Siste sykkeltur for i år...

Noen fristet med en ute tur på sykkel i går på fjesboka og ville hive meg med...Oppmøte kl.9.00 på Eidsvollbyggningen sa folk..
Mildt og fint i går men nå skulle det jaggu fryse på gitt..Så på gradekjeppen før jeg la meg.. -6 sto det...
Sto opp kl.8.00 og nå var det krypi ned til -9,4 grader gitt..Men nå ville jeg ut!!
Bare og kle seg godt så går det fint..
Møtte noen min før kl.9.00 og regne egentlig med at inegn møtte..Der tok jeg feil gitt..1 over 9 kom brødrene Randin og la i vei..

                                               Alexander og Hertugen på vei mot Vormsund...
Kulda ble fort glemt da sola steg opp over åsen på vei mot Esso på Vormsund..Kort kaffe stopp før vi tråkka vidre mot Jessheim,Sand,Gardemoen og Råholt..Blei 8 mil ,3 timer og 20 min.
Ble stort sett i sone 1 med untak av noen bakker..
Beina er helt suverene og hadde lyst til og "nappe" til litt noen ganger..Men neida vi padlet avgårde i et fint tempo..Pusta litt,men det var jo ikke så rart da jeg IGJEN glemte Astma medisener før jeg dro ut...Må skjerpe  meg assa..
Har ikke syklet ute siden begynnelsen av november så dette ga sikkelig mersmak..Ca 300 timer på spinning rokken i høst begynner og bli nok...Skal få til litt mer sykling ute på nyåret..Vi prøver bli en gjeng fra forskjellige klubber på Romerike som skal sykle hver søndag kl.10.00 fra skedsmohallen fra nyåret..Blir kult!!

                                                 ååååååååååååååå nå er smykket kommet!!!

                   Tror jaggu Monica blei små fornøyd når vi klarte skaffe det eneste hvite eksemplaret i Norge!!

Gutte og jente sykkel lizzom...Guuuuuuuuuuuuuuuuuud så søtt...

                                           Får vel pakke dissa ut av esken og klemt på noe dekk...

Gleder meg til testing i Stangehallen om 14 dager!!      

Ønsker alle sykkelvenner et riktig godt nyttår!!                                             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar