lørdag 12. november 2011

10 x 8 min....

Herja litt med "Hansen" før han sovnet kl.20.10....Var klar og satt meg på spinning rokken kl.20.20..Litt seint egentlig men må man så må man...Liker egentlig ikke kjøre intervall etter kl. sju om kvelden...Men sånn ble det i dag.

Varma bra opp i 20min...Kjører meg alttid opp mot terskel etter 12-13 min for så og slippe meg ned igjen..Bare for og forbrede kroppen litt på hva som kommer..
10 x 8 min er nokså lenge på terskel,men etter at jeg fikk justert ned pulsen riktig gikk jo dette svært så fint.Rett og slett LETT!!

Skulle egentlig vært med klubben til Stangehallen for inne sykling.Veldig kult og sykel på racer inne om vinteren.Vi har mulighet til dette vær fredag sammen med Ottestad SK.Sjekk ut video fra ifjor:
http://www.youtube.com/user/SuperThomasn#p/u/7/2IGDRyrABvE

Isbad sa folk....Fått anbefalt og fylle badekaret med isbiter og sitte der etter harde økter...Min første respons på detta var ???...Men etter fjorårets Mallorca tur hvor alle Rye gutta løp uti vannet etter øktene skjønte jeg at det hadde noe med og restutiere seg raskere..Tok heller en kald pils eller 3 og følte meg bra jeg også egentlig....
Siden vi ikke har badekar måtte det bli is dusj...Fytti hælvete det var kaldt..Men jeg fryser aldri,blir bare blå og dør..Men detta funka som bare det...spylte de lekre beina mine lenge og vel til de var gjennom frosne..Etterpå kjente jeg ikke noe..følsene i beina var helt borte.Hmmmm detta fukna og jeg kommer til og fortsette med dette etter hver hard økt fremover.
                                                     The Duke svømmer over Mjøsa...

Treningsfri lørdag og sitter og ser på  Monica som kjører sin 2 timer sone 1 økt i stua.."Hansen" leker med biler og banner som bare det...
I morraer det ny økt i sone 1....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar