mandag 28. november 2011

Go økta!!

Japp japp..Kjempe økt i dag gitt..Trodde jeg skulle være vassen i "klubbene" i dag med virka ok da jeg stabba ut i bilen ved halv fire tiden i dag morges..Tok "trappe testen" på jobben og kjent ikkenooo....
Tenkte jeg skulle kjøre 8x8min i dag..
Varma bra opp og lukta som vanlig på terskel pulsen mot slutten av oppvarmingen..
Litt tungt og dra igang første draget,men så løsna det...Noe så jævlig også!!
Kjørte 2 drag til på 8min før jeg gassa på og kjørte 3x18min....

http://www.youtube.com/watch?v=btPJPFnesV4&ob=av3e

Jhuhuuuuu det er så digg når det sitter sikkelig!!
Kjørte ned 20 min,så rett i isdusjen...

Blir 3 intervaller denna uka og to rolige økter..
"Terror testen" på Wattrulla blir spennende...1 time full gass og sende inn snitt watten til Genral Oberst Henrik og Admiral Anders...
http://www.youtube.com/watch?v=Obo6xCAHIG8&feature=related

Tror jaggu Monica fikk kjørt seg i dag også...5x8min og rett i isdusjen med henne også..Fytti katta og låra hennes drar seg til gitt...Må jaggu stå på om jeg skal klare holde lynet fra Dal bak meg på mila neste år...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar