onsdag 30. november 2011

"Prosjekt 7 - 8kg"

Tjukken sa folk...! JADA,veit det..Men nå er det jaggu bra også..Har tatt av godt over 40kg på 3 år,og nå skal det siste valpefettet vekk..7-8 kg og ned på 85kg.
LETT!!
Med 340W på terskel er vi da på 4W pr.kg....Akkurat passe det...Burde være mulig for en tjukkas!
                                                               Det finnes vel en mellomting........
Har ligget stabilt på 92kg nå i hele sommer og høst.Stappa i meg x-antall liter Ben&Jerry og div annet usunt.Ikke lett og holde seg unna når du er sammen med ei som har en tendens til og sope alt hu ser ned i matkurven..
Har hørt ved enkelte anledninger at jeg kan være noe svart/hvit...Det gjelder vel mat også...Men det er som ved røyking: Enten så røyker du,ellers så gjør du ikke..OG tro meg jeg har røyka MYE...60+ om dan gitt...Men gadd ikke mere,så da slutta jeg med det..Nå har jeg tenkt og slutte være feit..Så da er alt som er digg bytta ut med shake,bønner,tunfisk og frukt...Frukt er jo digg da...
                                                       Tunfisk og bønner til middag...Mmm
Synes det er ekstra knall og ta en slankis i jula..Pine seg litt ekstra lizzom..Liker det sånn..Veit jo at alle andre som sliter med vekta sprekker til jul,og da blir det ekstra lett....Blir sterk av sånt!

Mange som lurer på når Hertugen skal gå på en ny smell og sprekke igjen som i 2005...DET SKJER IKKE!!!
Har spiker kontroll og har brukt 3 sesonger nå på og bygge meg sakte opp igjen..Veit hvor grensen går og selv om jeg trener mer en noen gang, er det nettopp balansen mellom rolig,hardt og hvile jeg har kontroll på nå..Ikke full gass hver dag.....

Blei 2 timer i sone 1 igår.Snittpuls på 127 og beina er gull om dagen..Fri i dag og nye 2 timer rolig i morra..

http://www.youtube.com/watch?v=CeS_CnB499U

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar