mandag 14. november 2011

Ikke helt etter planen....

Skulle hatt 5 økter forrige uke men det ble med 4.Ikke alltid like lett og få til alle økter hver uke.Ganske mye som skjer uke dagene og når vi er to som skal prøve få til 5 økter i uka¨,så hender det at uka blir litt kort noen ganger..
I går skulle vi begge vært på sykkelen etter at barna sov,men en lang dag med badeland på Raufoss og snekker Jo i sving i huset blei det bingen i steden...Like greit når klokka ringer 03.00 på natta og jobben kaller..Viktig og lytte til kroppen og ta pauser når man merker den er "sliten".Drar man dette for langt og lizzom skal/må trene, ender det ofte med at man blir sjuk.Det og gå småforkjølet halve høsten og ikke få gjennomført sikkelig økter på flere uker er kjipt..Så lytt til kroppen og ta pauser.Husk at det og trene 10-15 timer pr.uke er mye for oss "mosjonister" med jobb og unger ved siden av!

Idag kjørte jeg 2 timer sone 1 igjen..Helt super dag på setet og kjørte mer motstand en jeg har gjort før.Det begynner faktisk og gå såpass tungt at jeg vurderer og slippe opp litt og kjøre styrkertåkk i selve økta.Ja,det blir nok sånn framover..

Monica var lite lysten på sin sone 1 økt i dag.Men fikk "truet" henne opp på spinning rokken og det ble 1,5 time med styrketråkk...

I morgen har vi barnefri og skal kjøre intervall sammen..Jeg skal kjøære 6x15 min og monica skal kjøre 6x8min..
                                                                      Monica 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar