søndag 20. november 2011

Sånn ja..

Ja ja,en erfaring rikere...5 timer i skauen med Tone,Tina og Petter --Nils...Dvs NP punga etter nesten 3 timer og måtte rusle hjem etter og ha sagt pent fravel med sin kjære Tone...Vakke mye hjerter og stas plutslig gitt..Godt han hadde mat nok til og forsyne en hel hær,ellers hadde det klikka fullstendig for`n stakkar..


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
Hmmm hvem er dette?? 

Turen begynte med at jeg mista flaska mi etter 300m..Ikke drikke på hele turen..møkk,men det går sikkert bra tenkte jeg..Og det gjorde det gitt..2 Monolitt som matpakke gikk også bra..Forresten knall sjokolade og spise på tur..sklir rett ned!!
Likte jeg detta da??
Tja.. Veit ikke helt jeg..
Det som er bra er forandring..Må jo si meg litt lei av de samme veiene som man har syklet på i hele sommer..Sykle i skauen er faktisk veldig fint bortsett fra alle stup bratte bakker som er umulig og holde pulsen nede i.Bortsett fra det er det jo knall med kjeften full av suaemøkk,grus og søle!!
Cyclocrossen funka som bare det.Skjønner ikke de som kjøper MTB sykkel for og trene på grusveien,kjøre Birken osv..Så er det jo en utmerket vinter sykkel for oss landeveissyklister.Jeg har satt på Q-rings 50/34 drev forran og 12-28 krans bak..
Dette for og få litt mer likt utvekslingen racer sykkelen..  Det funker som bare det.. 
Prøvde ut noen få "spurter" og dra farten over noen bakketopper..I forhold til en MTB sykkel som virker fullstendig dau og tung,svarer Crossen som en racer..Bruker mye mindre krefter og holder mye høyere fart med Crossen...Rett og slett en knall god sykkel som koster godt under 20.000;   
Alt i alt en knall bra trenings uke..5 økter,ca.15 timer og beina er drit bra om dagen..Dagens økt endte på 118 i snittpuls ettter nesten 5 timer ute...
Når jeg kom hjem satt Monica på spinning rokken,Jo snekra på loftet og Hansen spilte trommer mens Sara og Henrik så på film..

                                       Hansen i slaget.....
                   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar