søndag 27. november 2011

Sommer??

Skjer a? Jaggu vært bedre vær nå i oktober/november en i hele sommer...
Ja ja fint å sykle ute om dagen da..
Tok fri onsdag og skulle kjøre en rolig 3 timer på torsdag.Heldigvis har vi "Clark Kent" i klubben som kjører spinning på Sats Lillestrøm torsdager..1,5 time god intervall.Møtte i god tid så jeg fikk 1,5 time alene før resten kom..
                                                                 Litt stusselig alene

Satt i 10min før jeg kom at at jeg hadde glemt og spise...SMART!! Makan til idiot..Spiste 2 skiver kl.9.30,nå var den 15.30 og skulle sitte i 3 timer...Heldigvis kom "Stygge" Geier med en banan og dagen var redda...Fulgte programmet til Kent,men i sone 1.Endte på 125 i snitt puls..Synes egentlig at siste timen gikk litt trått...

Fredag skulle vise seg og bli en møkkadag rent treningsmessig..
Skulle til Stangehallen og kjøre intervall på bane.Gleda meg veldig og sitte på racer og trøkke til litt..Fikk låne Giant`n til sønnen min Christopher..
Henta "Hansen" på vei hjem fra jobb.Gikk løs på med maling av andre etage når vi kom hjem.Reiv lister nede i gangen og fikk jaggu tatt et strøk der også..Henta Henrik og Sara ppå skolen,kasta Monica på spinning rokken og lagde taco til alle...Kasta i meg to lefser og pakka bil..Pokker..mangler hurtigkobling til rulla..Runar stilte opp og fikk låne en av han..Durer avgårde uten og ha sjekka sykkelen til Chris...
Vel fremme satt Geir,Formann,Inge og Mats på rulla alt.Rigger opp og skal punpe luft i hjula...FLATT!!?!??
Møkk,løper ned små sint og henter et hjul til i bilen..15 min til banen åpner..
Pumper opp og er på vei til og smile da den forbanna ventilen ryker???
Klikker nesten og innser at dagens økt er over før den startet..skulle jo ha 4x15 i dag og var heltent..
Plutselig dukker Kent og Andre opp...Ta hjulet mitt sa Andre,ække så farlig med meg sa`n....
JIPPI....Slenger på hjulet og hiver meg utpå banen..De andre var ute alt..
Gikk rett i sone 4-5 uten oppvarming,små forbanna og lei...Dårlig økt og vonde bein..Ikke så rart uten oppvarming..Løsna litt etter 30min med hele økta  ble bare "vas"..På toppen ble det ikke noe nedkjøring heller..MØKKA ØKT!!
http://reaperracing.no/treninger/stangehallen.html

Lørdag var det klart for noen timer ute på Crossen..Nye 3 timer i sone 1.
Knallvær og dro ut kl.11.00..Beina var tunge og bestemte meg for kun og vispe rundt..Gårsdagen idiot økt har skylda for dårlige bein..
Kjørte rundt Hurdalsjøen,opp Minnåsen eller Minnestundåsen som vi over 90kg kaller den...Tok inn en grusvei på toppen og endet opp litt nede bakken på andre siden..
                                                              Opp "Minnestundåsen"
                                                         Måtte stoppe og se på utsikten......
                                                         Veldig fornøyd med Crossen...  
   
Litt tung hjemover i motvind..Endte på 125 i snittpuls og fikk vispa godt ut..
Totalt 5 økter denne uka og fornøyd med det..Ca.13 timer
Fri søndag og 8 års bursdag..Monica syklet ned mens jeg hadde med alle ungene...5 økter på henne denne uka også..Nå har vi malt et strøk til og ungene er i seng..Noe jeg skal også nå..Opp kl.03.00 i natt på jobb..Noe så meningsløst!!                           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar