fredag 11. november 2011

Testing...

Endelig fredag!!!Nokså hektisk uke,men har klart og klemme inn noen økter..Onsdag var det tid for testing av laktat/Watt for Reaper gjengen.Tok en ny test jeg også siden mine puls verier ble helt feil på "låven"...
7stk hjemme i stua med sykler og unger!!! Det var klart for "Watt sirkus!!".

                         Monica testet ikke denne gangen,men kjørte sin intervall mens vi holdt på.



                                                Ketil har full kontroll på blod,svette og tårer.....
Ganske riktig så var mine første test resultatar feil.Godt og få riktige tall og forholde seg til.Terskel pulsen min ble 162p.Jeg har anntatt at min terskel puls har vært 167p,hvilket vil si at jeg har ligget for høyt på mine drag.Nå skal jeg justere meg ned...Terskel watt ble målt til 315w.

I går ble det 2 timer i sone 1.Merker at jeg kan kjøre tyngre for hver uke.Liker disse "lange rolige" øktene veldig godt.Begynner sittende i 10 min,stå 10min osv...Mye motstand.Endte på 127p i snitt eller 68%.Veldig bra!

I dag er det klart for intervall på "ny" puls..Kommer til og kjøre 10 x 8min (2min pause).
Men det blir i kveld etter at "Hansen" har lagt seg...
                                                                     "Hansen"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar